• 905 V5

Symbol: W905V5
Kolor
Rozmiar
13899.00 -42% 7999.00
Do końca promocji pozostało:
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
7499
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Opinie
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 120
Odbiór w punkcie sprzedawcy 0
DHL 120
Dostępność Ostatnia sztuka!
Waga 13 kg

Opcja "Click&Collect" - +48 697 99 33 50

Zostaw telefon

Atakuj każdy ślad

Nasz hardtail enduro ze średniej półki do grawitacyjnej jazdy po szlakach/enduro, 905, ma to samo wielokrotnie nagradzane DNA, co nasz najlepszy hardtail do szlaków/enduro, 909 X, ale z mechaniczną przekładnią wraz z posortowanym prosto ze sklepu- specyfikacja podłogi, aby zapewnić wyjątkową wydajność na każdym szlaku.

Przegląd najważniejszych wydarzeń

– Lekka, ale wytrzymała, hydroformowana, wielowarstwowa rama 6061 T6 przeznaczona do pojedynczych pierścieni łańcucha (1X)

– Amortyzowany widelec RockShox Pike Select RC o skoku 130 mm

– Zwinne koła 27,5 cala z oponami Maxxis o dużej pojemności

– Przerzutka SRAM NX Eagle 1x12 (tarcza 32T x kaseta 11-50)

– czterotłokowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Guide T (tarcze 180 mm z przodu iz tyłu)

– słupek Whyte Drop.It (z upuszczaniem dostosowanym do rozmiaru ramy)

Dlaczego 905?

Model 905 został zaprojektowany tak, abyś mógł pokonywać najbardziej techniczne zjazdy, wymagające szlaki grawitacyjne i testować połączenia z absolutnym spokojem i pewnością siebie, zanim podjedziesz z powrotem, by uderzyć w nie ponownie.

Nasze holistyczne podejście „Total Geometry” łączy geometrię z doborem komponentów, aby stworzyć rower, który jest całkowicie dostrojony, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą jazdę od samego początku. Progresywna geometria 905 równoważy pewne, ale natychmiast reagujące sterowanie z komfortem całodziennej jazdy i podjazdów, a widelec RockShox ze skokiem 130 mm radzi sobie z kłopotami bez utraty prędkości.

Specjalnie dopracowaliśmy kombinację szerokich obręczy i opon modelu 905, aby zapewnić mniej nieprzyjemną jazdę podczas ostrej jazdy, aby zapewnić lepszą przyczepność, zgodność i kontrolę podczas pchania go na nierówną krawędź: opony 27,5 cala x 2,8 cala mają średnica toczenia jak niektóre mniejsze opony 29-calowe, ale ze względu na ich szerszą i większą średnicę w połączeniu z szeroką obręczą (szerokość wewnętrzna 35 mm) pozwala nam to wykorzystać ogromną objętość powietrza wewnętrznego opony, dzięki czemu można jeździć na niższych oponach naciski i znacznie zwiększają podatność na wstrząsy podczas jazdy - idealne do zachowania spokoju, spokoju i opanowania podczas uderzeń z kwadratowymi krawędziami, a także na sekcjach zapewniających nienaganną przyczepność i off-camber, zapewniających nienaganną kontrolę i niesamowitą zabawę podczas każdej przejażdżki.

Funkcje i wyposażenie

Model 905 łączy w sobie doskonały widelec RockShox Pike Select RC DebonAir 130 mm z tłumikiem Charger RC i przesunięciem 37 mm wraz z szeroką kierownicą Whyte 780 mm i krótkim mostkiem Gravity 35 mm, co zapewnia płynną, precyzyjną i pewną kontrolę. Mechaniczna przekładnia SRAM 1x12 NX Eagle zapewnia ostrą i wyraźną zmianę przełożeń wraz z zakresem umożliwiającym pokonywanie zjazdów i cofanie się, podczas gdy niezawodnie mocne czterotłokowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Guide T maksymalizują kontrolę nad hamowaniem. Przednia opona Maxxis High Roller II z potrójną mieszanką i szybko tocząca się tylna opona Rekon również zapewniają kontrolę i prędkość dokładnie tam, gdzie ich potrzebujesz, aby jechać do przodu i utrzymać linię. Nasza własna opuszczana sztyca Whyte Drop.It ze spadkiem dostosowanym do rozmiaru (rama w rozmiarze S/M = 150 mm; L/XL = 170 mm) zapewnia również pełne pole manewru, gdy coś się dzieje.

Unikalne, w pełni uszczelnione wewnętrzne prowadzenie kabli i węży BBX63 oraz kołnierz sztycy podsiodłowej sprawiają, że sterowanie jest ciche, wolne od brudu i bezpieczne, ale łatwe w serwisowaniu - nawet w najgorszych warunkach. Nasza specyficzna dla 1X konstrukcja ramy SCR (Single Chain Ring) zapewnia również dużo miejsca na błoto, jednocześnie zapewniając ścisłe prowadzenie i responsywność, podczas gdy podwójnie uszczelnione piasty i szprychy DT Swiss pomagają zminimalizować konserwację.

.

Tabela rozmiarów
S M L XL
5'2" - 5'6″ 5'6" - 5'10″ 5'10" - 6'2″ 6'2″ - 6'5″
157 - 168 cm 168 - 178 cm 178 - 188 cm 188 - 196 cm

image

 

Parametry ramy

Dane w tabeli podane się w milimetrach.

ROZMIAR S M L XL
A - kąt główki 64.5 64.5 64.5 64.5
B - kąt rury podsiodłowej 74.5 74.5 74.5 74.5
C - górna rura 600 627 654 682
D - wysokość suportu 297.5 297.5 297.5 297.5
E - wysokość górnej ramy 783 800 817 834
F - rozstaw osi 1173 1203 1228 1258
G - odległość oś suportu - oś tylnego koła 440 440 440 440
H - sztyca podsiodłowa 30.9 30.9 30.9 30.9
I - główka ramy 120 130 140 150
J - rura podsiodłowa 406.2 431 457 483
Stack 624 633 644 651
Reach 427 454 476 501
Dźwignie hamulców:
SRAM Guide T, Matchmaker
Dźwignie przerzutek:
SRAM NX Eagle, MMX, 12 Speed
Gripy:
Whyte Lock-on Enduro Grip
Kaseta:
SRAM PG-1210 Eagle, 11-50, 12 Speed
Kategoria:
Hardtail
Kierownica:
Whyte 6061 Alloy, 30mm Rise, 31.8mm, 780mm Wide
Korba:
SRAM X1 Eagle, X-SYNC 2, Direct Mount 32T, DUB, 170mm, Boost, 12 Speed
Łańcuch:
SRAM NX Eagle, 12 Speed
Mostek:
Whyte Gravity Stem, 35mm Extension
Obręcze:
WTB ST i35 TCS 2.0 System, Pinned Joint, Tubeless Ready, 32 Hole
Opona przednia:
Maxxis High Roller II TR 27.5" x 2.8" 120TPI, EXO Sidewall protection, 3C Maxx Terra
Opona tylna:
Maxxis Rekon TR 27.5" x 2.8" 60TPI, EXO Sidewall Protection
Pedały:
Brak
Przednia piasta:
Alloy, Double Sealed Cartridge Bearings, 15mm x 110mm Boost Through Axle, 32 Hole
Przednia przerzutka:
N/A
Przednie hamulce:
SRAM Guide T, 4 Pot, 180mm Rotor
Rama:
6061 Alloy, Hydro Formed T6 Aluminium, Multi Butted, Custom Drawn, Tapered Headtube, Internal BBX63 Cable Routing for Dropper Post and 12mm X 148mm Boost Dropouts
Siodełko:
Whyte Custom
Stery:
FSA No. 57E Orbit ZS, 1 1/2" Lower and 1 1/8" Upper Sealed Cartridge Bearings
Suport:
SRAM DUB, BSA, 73mm
Szprychy:
DT Swiss Champion 2.0mm, Black Stainless, Brass Nipples
Sztyca:
Whyte Drop.it, 30.9mm, S/M 150mm, L/XL 170mm Travel, Paddle MMX Remote Lever
Tylna piasta:
Alloy, Double Sealed Cartridge Bearings, 12mm x 148mm Boost Through Axle, 32 Hole
Tylna przerzutka:
SRAM NX Eagle, 12 Speed
Tylne hamulce:
SRAM Guide T, 4 Pot, 180mm Rotor
Tylny amortyzator:
N/A
Widelec:
RockShox Pike Select RC 27.5", 130mm Travel, 37mm Offset, DebonAir, Charger RC Damper, Fast Black Coating, Tapered Steerer, 110mm x 15mm Boost, Maxle Ultimate
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie