-
905 V5
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 120 |
Dostępność | Ostatnia sztuka! 1 szt. |
Waga | 13 kg |
Kod kreskowy | |
EAN |
Opcja "Click&Collect" - +48 697 99 33 50
Zostaw telefon |
Atakuj każdy ślad
Nasz hardtail enduro ze średniej półki do grawitacyjnej jazdy po szlakach/enduro, 905, ma to samo wielokrotnie nagradzane DNA, co nasz najlepszy hardtail do szlaków/enduro, 909 X, ale z mechaniczną przekładnią wraz z posortowanym prosto ze sklepu- specyfikacja podłogi, aby zapewnić wyjątkową wydajność na każdym szlaku.
Przegląd najważniejszych wydarzeń
– Lekka, ale wytrzymała, hydroformowana, wielowarstwowa rama 6061 T6 przeznaczona do pojedynczych pierścieni łańcucha (1X)
– Amortyzowany widelec RockShox Pike Select RC o skoku 130 mm
– Zwinne koła 27,5 cala z oponami Maxxis o dużej pojemności
– Przerzutka SRAM NX Eagle 1x12 (tarcza 32T x kaseta 11-50)
– czterotłokowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Guide T (tarcze 180 mm z przodu iz tyłu)
– słupek Whyte Drop.It (z upuszczaniem dostosowanym do rozmiaru ramy)
Dlaczego 905?
Model 905 został zaprojektowany tak, abyś mógł pokonywać najbardziej techniczne zjazdy, wymagające szlaki grawitacyjne i testować połączenia z absolutnym spokojem i pewnością siebie, zanim podjedziesz z powrotem, by uderzyć w nie ponownie.
Nasze holistyczne podejście „Total Geometry” łączy geometrię z doborem komponentów, aby stworzyć rower, który jest całkowicie dostrojony, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą jazdę od samego początku. Progresywna geometria 905 równoważy pewne, ale natychmiast reagujące sterowanie z komfortem całodziennej jazdy i podjazdów, a widelec RockShox ze skokiem 130 mm radzi sobie z kłopotami bez utraty prędkości.
Specjalnie dopracowaliśmy kombinację szerokich obręczy i opon modelu 905, aby zapewnić mniej nieprzyjemną jazdę podczas ostrej jazdy, aby zapewnić lepszą przyczepność, zgodność i kontrolę podczas pchania go na nierówną krawędź: opony 27,5 cala x 2,8 cala mają średnica toczenia jak niektóre mniejsze opony 29-calowe, ale ze względu na ich szerszą i większą średnicę w połączeniu z szeroką obręczą (szerokość wewnętrzna 35 mm) pozwala nam to wykorzystać ogromną objętość powietrza wewnętrznego opony, dzięki czemu można jeździć na niższych oponach naciski i znacznie zwiększają podatność na wstrząsy podczas jazdy - idealne do zachowania spokoju, spokoju i opanowania podczas uderzeń z kwadratowymi krawędziami, a także na sekcjach zapewniających nienaganną przyczepność i off-camber, zapewniających nienaganną kontrolę i niesamowitą zabawę podczas każdej przejażdżki.
Funkcje i wyposażenie
Model 905 łączy w sobie doskonały widelec RockShox Pike Select RC DebonAir 130 mm z tłumikiem Charger RC i przesunięciem 37 mm wraz z szeroką kierownicą Whyte 780 mm i krótkim mostkiem Gravity 35 mm, co zapewnia płynną, precyzyjną i pewną kontrolę. Mechaniczna przekładnia SRAM 1x12 NX Eagle zapewnia ostrą i wyraźną zmianę przełożeń wraz z zakresem umożliwiającym pokonywanie zjazdów i cofanie się, podczas gdy niezawodnie mocne czterotłokowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Guide T maksymalizują kontrolę nad hamowaniem. Przednia opona Maxxis High Roller II z potrójną mieszanką i szybko tocząca się tylna opona Rekon również zapewniają kontrolę i prędkość dokładnie tam, gdzie ich potrzebujesz, aby jechać do przodu i utrzymać linię. Nasza własna opuszczana sztyca Whyte Drop.It ze spadkiem dostosowanym do rozmiaru (rama w rozmiarze S/M = 150 mm; L/XL = 170 mm) zapewnia również pełne pole manewru, gdy coś się dzieje.
Unikalne, w pełni uszczelnione wewnętrzne prowadzenie kabli i węży BBX63 oraz kołnierz sztycy podsiodłowej sprawiają, że sterowanie jest ciche, wolne od brudu i bezpieczne, ale łatwe w serwisowaniu - nawet w najgorszych warunkach. Nasza specyficzna dla 1X konstrukcja ramy SCR (Single Chain Ring) zapewnia również dużo miejsca na błoto, jednocześnie zapewniając ścisłe prowadzenie i responsywność, podczas gdy podwójnie uszczelnione piasty i szprychy DT Swiss pomagają zminimalizować konserwację.
.
S | M | L | XL |
5'2" - 5'6″ | 5'6" - 5'10″ | 5'10" - 6'2″ | 6'2″ - 6'5″ |
157 - 168 cm | 168 - 178 cm | 178 - 188 cm | 188 - 196 cm |
Parametry ramy
Dane w tabeli podane się w milimetrach.
ROZMIAR | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
A - kąt główki | 64.5 | 64.5 | 64.5 | 64.5 |
B - kąt rury podsiodłowej | 74.5 | 74.5 | 74.5 | 74.5 |
C - górna rura | 600 | 627 | 654 | 682 |
D - wysokość suportu | 297.5 | 297.5 | 297.5 | 297.5 |
E - wysokość górnej ramy | 783 | 800 | 817 | 834 |
F - rozstaw osi | 1173 | 1203 | 1228 | 1258 |
G - odległość oś suportu - oś tylnego koła | 440 | 440 | 440 | 440 |
H - sztyca podsiodłowa | 30.9 | 30.9 | 30.9 | 30.9 |
I - główka ramy | 120 | 130 | 140 | 150 |
J - rura podsiodłowa | 406.2 | 431 | 457 | 483 |
Stack | 624 | 633 | 644 | 651 |
Reach | 427 | 454 | 476 | 501 |